Algemeen

De Diapresentatie's zijn gemaakt in het Microsoft Office programma "Power Point". Elk plaatje heeft zijn eigen verhaal en zal dan ook toegelicht worden. Ook kunt u vragen stellen of zelfs om advies vragen als u zelf ook zo'n reis wilt ondernemen. 

Om het programma te presenteren zijn een aantal attributen nodig o.a.

1) Laptop                         (Breng ik zelf mee)
2) * Beamer                     (In overleg te regelen)                   
3) Projectie scherm         (In overleg te regelen)
4) Projector standaard    (Breng ik zelf mee)

Voor de items 1, 3 en 4 kan ik zelf zorgdragen.

Item 2 “Beamer”  is een nogal kostbaar apparaat. Soms is een Beamer aanwezig op de locatie waar de presentatie wordt gehouden. Of kan iemand van de vereniging tijdelijk een Beamer beschikbaar stellen. Dit wordt meestal in overleg geregeld.

Is bovenstaande niet mogelijk, dan kan ik zelf voor een Beamer zorgen, huurprijs € 15,00. Dit bedrag zal met u verrekend worden.

Voor de presentatie wordt een vergoeding gevraagd en wordt in overleg geregeld. Ook wordt een vergoeding gevraagd voor de reiskosten Ć” € 0,30 per km.  

In het algemeen ben ik een half uur voor de bijeenkomst begint aanwezig om alles op te stellen en even uit te proberen. 

Contact:
Jan van der Ent
A. van Naaldwijklaan 39
2935TC Ouderkerk aan den IJssel
Tel. 0180-682193
e-mail: ent139@hetnet.nl